zaterdag 6 december 2014

Sinterklaas cadeaus 2014

Ja gister avond was het dan weer eindelijk zover, pakjesavond. Ik ben er echt dol op een suprise maken voor degene die jij hebt geloot is ook al heel leuk. En dan baal je als die kapot gaat tijdens het uitpakken. Dit heb ik heel erg vaak. Dit jaar had ik mijn neefje en hij had mij. Je ziet ook de cadeaus die ik van me ouders heb gehad.


Verzorging
Heel veel mensen om me heen weten dat ik echt dol ben op verzorgingsproducten. Het maakt me echt niet uit wat ik krijg erin ik ben er altijd dol op. Ik had een heel verlanglijstje gemaakt met dingen die ik wou hebben en hier heb ik ook heel veel van gekregen. 
Maskertjes: je kan er nooit genoeg van hebben. Ze zijn gewoon heerlijk. Vooral als je even wat ME-time wilt hebben.
Shampoo:
Ook altijd handig. Zelf gebruik ik altijd andrelon, ik heb nog een vooraadje in mijn kast. Heel handig. En er mag altijd wel wat bijkomen natuurlijk.

Lifestyle
Vooral in de winter wil ik altijd wat warmere items in huis hebben. Of natuurlijk dingen die ik gewoon verzamel. En leuk vind. 
Waxtarts: geurkaarsen, ze zijn allemaal welkom. Ik ben zelf heel erg dol op de warmere wintergeuren. Alleen deze zijn net de wat frisse geuren. Dat is ook heerlijk vooral na een grote schoonmaak van je kamer/huis. 
fotolijst: ik zag dit fotolijst ooit bij de big bazaar en ik was meteen verkocht. Het straalt een soort van warmte uit. En het is zo fluffy. Ik ben alleen nog opzoek naar een leuke foto/plaatje voor erin. Weet jij iets?

Spaarpot
Op dit moment heb ik een spaarpot, alleen deze ga ik aan het einde van het jaar openmaken. En dan ga ik het geld tellen. Als ik genoeg heb voor het gene waar ik voor gespaard heb ga ik het uitgeven. Als dat niet zo is gaat het allemaal gewoon in deze nieuwe spaarpot. En als ik wel genoeg heb en geld over heb, gaat het geld dat over is weer in deze spaarpot. Super handig want zo kun je makkelijk sparen omdat je niet bij je geld kan.
Animator doll Elsa
Hier was ik zo blij mee. De animatordoll elsa is heel moeilijk te verkrijgen. Nu iets makkelijker omdat heel veel mensen hem al hebben. Frozen is een favoriet onder de disneyfans. Ik ben zo'n disney fan. Afgelopen jaar was ik in disney en wou ik een verzameling beginnen waar ik geen spijt van kreeg. En ja ik vond het de animatorsdolls. Ze zijn stuk voor stuk heel mooi. Ik heb er op dit moment 9 "Belle, Anna, Elsa, Rapunzel, Merida, Tinkerbell, AriĆ«l, Pocahontas en Sneeuwwitje" en ik kan niet wachten tot ik de andere ook heb. 

Food
En wat is Sinterklaas zonder snoepgoed. 
Chocoladeletters: En dan het liefst wit. Oh wat is dat lekker. Je kunt me er echt heel blij mee maken. Alleen helaas is het dan wel weer in een keer op. Gewoon omdat het zo verslavend is. Stiekem is die grootste chocoladeletter al op namelijk. Oeps

Ik ben super blij met mijn cadeaus, sommige dingen had ik gewoon echt niet verwacht te krijgen. En dan kreeg ik het toch. Super leuk! Heb nu al weer zin in Sinterklaas volgend jaar! 

Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

Veel liefs, Maxine





Geen opmerkingen:

Een reactie posten